تمهیدات شهرداری کوشک برای تولید ماسک

شهردار کوشک گفت: برای رفع مشکل کمبود ماسک تلاش می‌کنیم با تهیه پارچه و سایر مواد مورد نیاز این کالای بهداشتی را تهیه و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهر کوشک مجموعه اقداماتی را در قالب ۲۰ روش برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصویب و به واحدهای مختلف ابلاغ کرده است.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی مقابله با بیماری‌های واگیردار و به منظور کنترل ویروس کرونا، ضمن نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در خصوص راه‌های پیشگیری از ابتلاء به کرونا در شهر و ساختمان‌های این منطقه، پاکسازی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی و اسباب‌بازی بوستان‌ها و مکان‌های عمومی به صورت مستمر انجام می‌شود.

شهردار کوشک از اجرای دستورالعمل استفاده از سرویس کار از راه دور ویژه کارکنان مبتلا به بیماری‌های خاص و بانوان باردار خبر داد و تاکید کرد: با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهر هر شب از ساعت ۲۱ گندزدایی معابر و مکان‌های عمومی انجام می‌شود و برای رفع مشکل کمبود ماسک با تهیه پارچه و سایر مواد مورد نیاز این کالای بهداشتی را تهیه و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رنانی از نصب پوسترهای حاوی توصیه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در مکان‌های پر رفت و آمد خبر داد و افزود: هر روز در دو مرتبه وسایل حمل و نقل عمومی گندزدایی می‌شود و علاوه بر آن کلیه بازار روزهای این شهر تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه کلیه اجتماعات در شهر کوشک ممنوع شده است، خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری این شهرداری نیز تعطیل و به زمان دیگری موکول و جلسات داخلی مدیران و معاونان و ملاقات‌های مردمی لغو، شده است.

شهردار شهر کوشک با بیان اینکه نیروهای خدماتی مجهز به ماسک و دستکش هستند، گفت: سطوحی که کارکنان شهرداری با آن در تماس هستند، به صورت روزانه نظافت و ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 414816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.