پاسخگویی ۲۴ ساعته ۱۳۷ برای به حداقل رساندن مراجعات مردم به شهرداری

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از پاسخگویی ۲۴ ساعته ۱۳۷ برای به حداقل رساندن مراجعات مردم به شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه و به طور متوسط بیش از هزار تماس با ۱۳۷ برقرار می شود و این اداره به صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت، پاسخگوی شهروندان است.

حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برخی افراد برای اطلاع از مواردی چون نرخ‌های خدمات سال‌های آینده و آگاهی از مصوبات شورای شهر به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند که اینگونه افراد در این شرایط نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷، اطلاعات این خدمات را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه از یکم تا بیستم بیش از ۲۰ هزار نفر تماس داشته‌اند که بیش از دو هزار تماس مرتبط با شیوع کرونا بوده است، تصریح کرد: بیشترین تماس‌ها در خصوص درخواست ضدعفونی کردن معابر، اطراف بیمارستان‌ها، بوستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، بخش زیادی از تماس‌ها از سوی خانواده‌ها با این اداره برای کسب اطلاع از باز بودن یا نبودن مدارس بود که اطلاع رسانی لازم در این باره انجام شد، همچنین بخشی از تماس‌ها مبنی بر دریافت اطلاع از فعالیت ادارات در شهر بود.

وی با بیان اینکه بخشی از تماس‌های شهروندان با اداره ۱۳۷ برای قدردانی از اقدامات انجام شهرداری اصفهان در راستای مقابله با شیوع کرونا بوده است، گفت: برای مقابله با شیوع کرونا یک هفته ساعت فعالیت ادارات کاهش یافت، اما در همین زمان نیز کارکنان اداره ۱۳۷ با رعایت نکات بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت کاری در محل کار حاضر بودند و مشغول پاسخگویی به شهروندان بودند که البته این روند ادامه خواهد داشت.

سحاریان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، کارشناسان اداره ۱۳۷ در ایام نوروز نیز با توان مضاعف و ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان در حوزه اطلاع رسانی، ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص بیماری کرونا و سایر موارد خواهند بود.

کد خبر 414811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.