اعلام کد دستوری برای کمک‌های بهداشتی به گرمخانه‌ها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته بهداشتی در گرمخانه‌های تهران در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" اعلام کد دستوری برای کمک‌های بهداشتی به گرمخانه‌ها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته بهداشتی در گرمخانه‌های تهران در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر به نقل از ایسنا، محمد نصیری گفت: یکی از اقداماتی مهمی که سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا و کاهش ریسک ابتلای افراد جامعه به این ویروس در نظر گرفت تأمین و توزیع بسته‌های بهداشتی در گرمخانه‌ها بود که این کار شب گذشته در ۲۴ گرمخانه تهران صورت گرفت.

او افزود: این کار با همگرایی پنج تشکل مردم‌نهاد و جمعیت هلال احمر انجام شد، شب گذشته در ۲۴ گرمخانه که در ۱۹ منطقه شهرداری قرار دارند، ۴۳۸۰ بسته بهداشتی توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان ادامه داد: علاوه بر توزیع این بسته‌ها، داوطلبان همزمان اقدام به آموزش شیوه‌های جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و کاهش ریسک ابتلاء به آن پرداختند.

نصیری در رابطه با ادامه این کار گفت: جمعیت هلال احمر و سازمان داوطلبان در تلاش هستند که مناطق حاشیه‌ای و مکان‌هایی که انبوه جمعیت در آن قرار دارند از جمله همین گرمخانه‌ها را تحت پوشش توزیع اقلام بهداشتی قرار دهند و این کار در راستای کمپینی به نام دستیار ادامه خواهد داشت. هموطنان نیز می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و کمک‌هایشان را با شماره گیری کد #۱۱۲* به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند تا در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح مورد استفاده قرار بگیرد. "

کد خبر 414806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.