رشد ۵۱ درصدی تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهرداری اصفهان در سال گذشته برابر با دو هزار و ۷۱۷ فقره بوده است که در ۱۱ ماهه سال جاری با افزایش ۵۱ درصدی به تعداد چهار هزار و ۱۰۱ پروانه ساختمانی رسیده است.

وی افزود: متراژ پروانه‌های ساختمانی در ۱۱ ماهه امسال از ۲.۸ میلیون مترمربع به ۴.۱ میلیون مترمربع رسیده و ۴۵ درصد افزایش یافته است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: مدت زمان پاسخ به استعلامات در سال گذشته برابر با ۱۵ روز بوده است که در سال جاری به ۱۲ روز رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد پروانه صادره کمتر از ۳۰ روز سال ۹۷ تعداد دو هزار و ۶۹۱ فقره بوده که در ۱۱ ماهه سال جاری این تعداد به دو هزار و ۸۷۶ پروانه رسیده است.

حسینی‌نیا خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان در جهت بهبود شرایط بافت‌های فرسوده، تعداد دفاتر تسهیل‌گری خود را از دو دفتر در سال گذشته به ۱۰ دفتر در سال ۹۸ رسانده تا با افزایش خدمت‌رسانی به ساکنان این محدوده، شرایط بهبود این محدوده‌ها را تسهیل کند.

کد خبر 414778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.