لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به تعویق افتاد

به دنبال گسترش روزافزون کروناویروس در قاره سبز، بالاخره یوفا تصمیم گرفت تا برگزاری رقابت‌های آتی اروپایی را لغو کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یوفا نهایتاً تصمیم گرفت تا تمامی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را تا اطلاع ثانوی لغو کند.

تحت تأثیر شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در سراسر دنیا و تصمیماتی که سران کشورها به دنبال مقابله با کرونا ویروس گرفتند، تمامی رقابت‌های اروپایی نیز به حالت تعلیق در آمده و به زمان دیگری موکول شدند.

پیش از این، تعدادی از کشورهایی اروپایی مثل ایتالیا، اسپانیا و انگلستان تصمیمات سخت و محکمی برای مقابله با کرونا ویروس گرفتند. مدتی است که پرواز از ایتالیا به اسپانیا، توسط اسپانیایی‌ها متوقف شده و از سوی دیگر بسیاری از باشگاه‌ها نیز به سبب حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای خود، فعالیتشان را متوقف کرده اند. از روز گذشته تاکنون، آزمایش کرونا ویروس تعدادی از فوتبالیست‌ها از جمله دنیله روگانی مدافع یوونتوس مثبت اعلام شده و حتی میکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال نیز به این بیماری مبتلا شده است. به همین جهت، مسئولین بهداشتی پیشنهاد کرده اند که تمامی اعضای باشگاه‌های درگیر با کرونا در حالت قرنطینه قرار بگیرند.

هرچند برای برخی از دیدارهای باقیمانده از دور فعلی مرحله حذفی لیگ قهرمانان تصمیمی اتخاذ نشده است، اما با توجه به شرایط موجود، لغو این بازی‌ها نیز بسیار محتمل به نظر می رسند.

کد خبر 414743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.