همراهی مردم مشهد برای وارد نشدن  به آرامستان ها

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از همراهی مردم مشهد در عدم ورود به آرامستان های تحت مدیریت شهرداری، خصوصاً آرامستان بهشت رضا (ع) به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تشکر کرد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف حفظ سلامت شهروندان، از روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه، ورود شهروندان به آرامستان بهشت رضا (ع) ممنوع شد و فقط پذیرش متوفی جدید، به همراه مشایعت کنندگان محدود صورت می‌پذیرد.

وی افزود: علی رغم توصیه‌های صورت گرفته مبنی بر عدم حضور شهروندان در محیط‌های شلوغ و تاکید بر ماندن در منازل، در روز جمعه هفته گذشته با ترافیک زیادی در مسیرهای ورودی آرامستان ها و حضور گسترده مردم بویژه در آرامستان بهشت رضا (ع) مواجه بودیم، که بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته و تعطیلی آرامستان ها، خوشبختانه امروز (جمعه آخر سال) شاهد همراهی مردم و عدم ورود آنها بودیم.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود، برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان تنها در صورت همراهی با متوفی جدید آن هم با رعایت تمامی نکات بهداشتی وارد آرامستان ها شوند.

به گزارش ایمنا، هم اکنون سه دستگاه آمبولانس ویژه برای متوفیان فوت شده در اثر ابتلاء به بیماری کرونا و شبه کرونا اختصاص داده شده که مرتباً ضد عفونی می‌شوند، همچنین جایگاه ویژه‌ای به صورت ایزوله شده جدا از محل غسالخانه برای غسل دادن متوفی در نظر گرفته شده که پس از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 414741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.