کسری بودجه در انتظار هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: از ۱۵ اسفند ماه اعلام کردند کلیه ورزشگاه‌ها باید تمرینات خود را قطع کنند، هزینه پیست و افرادی که آنجا کار می‌کنند ثابت است و اگر تعطیل باشد با کسری بودجه مواجه می‌شویم.

احمد بازوبندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با فعالیت هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی در سال ۹۸، اظهار کرد: در بخش موتور کراس مقام سوم و چهارم تیم ایران را به دست آوردیم و برای تمام مسابقات کشوری تیم اعزام کردیم، در مسابقات اتومبیلرانی کمیته ریس مقام اول کلاس ۴۰۵، مقام اول و دوم کلاس پراید اختصاصی و در بقیه کلاس‌ها مقام‌های سوم و چهارم کسب کردیم‌.

وی افزود: در کمیته آفرود، بخش تیمی مقام چهارم و پنجم کشوری، کمیته تورینگ و سافاری مقام دوم کشوری، مسابقات موتور سبک مقام دوم و سوم کشوری را کسب کردیم.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با بیان اینکه امسال سال خوبی برای هیئت بود، خاطر نشان کرد: در سال جاری مقام‌های خوبی کسب شد و زیر ساخت‌های پیست نقش جهان را برای فضا سازی آماده کردیم. در توسعه پیست هر کاری انجام شود بازهم کم است، زیرا هر روز باید به روز شویم.

بازوبندی در خصوص تقویم ورزشی سالانه، تصریح کرد: تقویم ورزشی سالیانه برای مسابقات و همایش‌ها داریم و این برنامه زمانی تحقق پیدا می‌کند که در شرایط عادی پیش برویم و فدراسیون هم طبق تقویم ورزشی بتواند مسابقات را در تاریخ‌هایی که اعلام کرده برگزار کند. زمانی که مشکلی پیش می‌آید و زمان مسابقات تغییر می‌کند، تمام نظم و ترتیب هیئت‌های کشور به هم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری آلودگی هوا و کرونا باعث به تعویق در آمدن مسابقات کشوری شد، گفت: مسابقات طبق تقویم باید در چند راند برگزار شود تا بتوان قهرمان را معرفی کرد، اما وقتی این مسابقات لغو می‌شود یا به تعویق می‌افتد قهرمان مشخص نمی‌شود که باید دید در این رابطه فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در رابطه با جذب اسپانسر، اظهار کرد: سال جاری تنها یک اسپانسر داشتیم که آن هم فقط کاپ مسابقات را تهیه کرد. به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی کم پیش می‌آید که کسی بخواهد اسپانسر شود.

بازو بندی ادامه داد: اسپانسر می‌تواند کمک مالی هیئت باشد، زیرا برنامه‌هایی که برگزار می‌کنیم هزینه زیادی دارد. هر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود درآمدی که از ثبت نام و بلیط تماشاگران دریافت می‌شود یک سوم هزینه‌های ما را جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان سه برنامه مسابقه داشتیم که به علت ویروس کرونا کنسل شد، تصریح کرد: از ۱۵ اسفند ماه اعلام کردند کلیه ورزشگاه‌ها باید تمرینات خود را قطع کنند، هزینه پیست و افرادی که آنجا کار می‌کنند ثابت است و اگر تعطیل باشد با کسری بودجه مواجه می‌شویم.

کد خبر 414722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.