معافیت دکه‌ها و شهربازی‌های روباز سنندج از پرداخت اجاره‌بها

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد و گفت: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شهرداری تمهیدات لازم برای اعمال تخفیف برای شهربازی‌ها و دکه‌های سطح شهر صورت گرفته شد.

وی با بیان اینکه کرونا ویروس خطری جدی برای جامعه است، عنوان کرد: مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و با قرنطینه زمینه عبور از این بحران را فراهم سازند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: شیوع این ویروس مشکلات جدی برای برخی مشاغل ایجاد کرده است که توجه به این موضوع با هدف جلوگیری از استرس و التهاب جامعه ضروری است.

شریفی به تمهیدات شهرداری سنندج در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: این سازمان با هدف کمک به پیشگیری از کرونا ویروس و کاهش دغدغه تعدادی از بهره‌برداران از فضاهای مختلف متعلق به خود تمهیداتی مختلفی اندیشیده است.

وی از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین ماه شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد و گفت: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: بوفه‌هایی که برای فروش و استعمال دخانیات و قلیان توسط مرکز بهداشت پلمپ شده‌اند ملزم به پرداخت اجاره بوده و موضوع به مراجع ذیصلاح ارجاع و پیگیری می‌شود.

وی یادآوری کرد: هشت شهربازی و ۱۴ بوفه فعال در سطح شهر سنندج متعلق به این سازمان مشمول این تخفیفات می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 414708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.