مراکز اقامتی مشهد حق پذیرش زائر ندارند

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس سیاست‌های ستاد ملی کرونا، در زمینه ورود زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز به خراسان رضوی محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی اخیراً در اطلاعیه‌ای اعلام کرد امسال مراسم سال تحویل در حرم مطهر رضوی برگزار نمی‌شود، لذا اطلاع‌رسانی لازم باید پیرامون این امر مهم انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه، تمامی مسافرخانه‌ها، حسینیه‌ها و هتل‌ها حق پذیرش مسافران را در ایام تعطیلات پیش رو ندارند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بر اساس سیاست‌های ستاد ملی کرونا، در زمینه ورود زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز به خراسان رضوی محدودیت‌هایی اعمال می‌شود؛ البته اعتقاد داریم که از مبدا نباید اجازه سفر به خراسان رضوی و مشهد مقدس داده شود.

رزم‌حسینی تاکید کرد: باید اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده‌ای صورت گیرد و همگی بسیج شویم تا در این ایام، هیچ زائر و مسافری به خراسان رضوی و مشهد مقدس سفر نکند.

وی افزود: همانطور که دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات و خودداری از سفر و خارج شدن از شهرها با هدف جلوگیری از گسترش بیماری، مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب امسال برگزار نخواهد شد، ما هم این پیام را دریافت می‌کنیم که سفرها را محدود کنیم؛ لذا به دنبال این هستیم تا حجم سفر به استان را به حداقل رسانده و جابه‌جایی را در سطح استان و بین شهرستان‌ها کاهش دهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 414694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.