کشف جسد سلاخی شده عروس و داماد در حجله

کشف مواد منفجره پیش ساز در زنجان،مسمومیت ۹۰ نفر با الکل صنعتی در فارس، جان باختن ۲ پزشک دیگر بر اثر کرونا، و بازداشت کاپیتان تیم فوتبال داماش توسط اطلاعات سپاه، عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری پنج‌شنبه_۲۲ اسفندماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عروس و داماد پاکستانی در جریان عشقی قدیمی در شب عروسی شأن سلاخی شدند.

مرگ مشکوک تازه عروس و داماد مظفرآبادی پای پلیس را به این پرونده باز کرد.

بر اساس گزارش پلیس محلی، خانواده این زوج صبح روز بعد در حالی با جسد این زوج در اتاق حجله مواجه شدند که هر دو با ضربات پی در پی چاقو به گردن و بدنشان به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بودند.

با تماس خانواده قربانیان با اداره پلیس و مطرح کردن موضوع قتل این عروس و داماد مأموران در جریان ماجرا قرار گرفته و پس از بررسی صحنه جرم و انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

بر اساس تحقیقات مأموران تیم جنایی پسرعموی عروس پاکستانی به عنوان مظنون اصلی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت چرا که خانواده عروس نگون بخت با مطرح کردن شکایتشان عنوان کردند که مظنون از کودکی دخترشان را دوست داشته و بارها او را تهدید به قتل در صورت ازدواج با شخص دیگری کرده بود و ممکن است در قتل عروس و داماد نیز دست داشته باشد.

در حال حاضر مجرم در بازداشت است تا تحقیقات پلیس تکمیل شود.

کرونا بوکسور سرشناس ایرانی را کشت

دبیر هیئت بوکس شهر بابل بر اثر ابتلاء به کرونا از دنیا رفت.

سید منوچهر ساداتی دبیر هیئت بوکس شهر بابل در استان مازندران بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

مازندران یکی از مراکز شیوع بیماری کرونا در ایران است.

مرگ چهار مرودشتی به دلیل مصرف الکل صنعتی

سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت فارس اعلام کرد: چهار نفر در این شهرستان به دلیل مصرف الکل صنعتی (متانول) مسموم شدند و فوت کردند.

مجید اکبرزاده پنجشنبه اظهار داشت: این افراد طی ۷۲ ساعت گذشته فوت کردند و در این مدت ۴۴ نفر در شهرستان مرودشت به دلیل مصرف الکل صنعتی (متانول) دچار مسمومیت شده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته این ۴۴ نفر به مرکز درمانی آموزشی شهید مطهری مرودشت مراجعه کردند که از این تعداد چهار نفر فوت کردند، یک نفر به شیراز اعزام شد، ۶ نفر مرخص شدند، حال ۲ نفر وخیم است و بقیه در این مرکز تحت مداوا و درمان هستند.

اکبرزاده اضافه کرد: مصرف خوراکی الکل باعث مصونیت از ابتلاء به کرونا نمی‌شود؛ همچنین مصرف الکل‌های صنعتی یا متانول بعد از جذب در بدن با تولید متابولیت های سمی خطرناک باعث آسیب شدید کبد و سلول‌های عصبی بدن بویژه چشم می‌شود و در نهایت می‌تواند به نابینایی و مرگ فرد منجر شود.

جان باختن ۲ پزشک دیگر بر اثر کرونا

عباس مؤمنی متخصص علوم آزمایشگاهی در رودسر و سعید عزیزی متخصص چشم پزشکی در زابل بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشتند.

مسمومیت ۹۰ نفر با الکل صنعتی در فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مسمومیت ۹۰ نفر با الکل صنعتی در استان خبر داد و گفت: مسمومیت با الکل جان ۶ نفر را در فارس گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ بر اثر مسمومیت با الکل به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند؛ که ۵۳ نفر در شیراز و ۳۷ نفر از شهرستان‌های فارس هستند.

اکبری افزود: ۶ نفر از این بیماران علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست دادند و ۷ نفر در شرایط وخیم هستند و از کل مسموم شدگان تنها ۸ نفر مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به شایعات بی‌پایه مبنی بر مؤثر بودن مصرف خوراکی الکل برای مقابله با ویروس کرونا، با رد شدید این موضوع بیان داشت، شهروندان فقط به توصیه کارشناسان علوم پزشکی توجه کنند.

کشف مواد منفجره پیش ساز در زنجان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان: ۱۱۵ کیلو پیش ساز مواد منفجره در زنجان کشف شد.

سرهنگ درستی افزود: این مواد از یک دستگاه پراید در اتوبان زنجان – قزوین شناسایی و کشف شد.

وی گفت: مواد منفجره از نوع سرنج است و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 414693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.