هنوز تصمیمی برای تعطیلی خطوط اتوبوسرانی اصفهان گرفته نشده است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از سوی مدیریت کلان شهر و استان هنوز تصمیمی برای تعطیلی خطوط اتوبوسرانی گرفته نشده است و در این راستا تابع تصمیم‌گیری مسئولان هستیم.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش ۷۰ درصدی مسافران در خطوط اتوبوس، فعالیت ۲۵ درصد ناوگان را کاهش دادیم، اما با توجه به کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، بیشتر اتوبوس‌ها به صورت خالی در حال حرکت است.

وی افزود: برای مقابله با ویروس کرونا هر شب تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه اتوبوسرانی با استفاده از محلول‌های ویژه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: اقدامات بهداشتی شامل استفاده از دستکش، ماسک و ضدعفونی‌کردن گیت‌های ایستگاه‌های BRT به طور گسترده توسط عوامل شرکت واحد اتوبوسرانی در حال انجام است.

وی با اشاره به ضدعفونی ساختمان‌های اداری و ستاد بابلدشت، دفاتر، سرویس‌های بهداشتی، اتاق نگهبانی و پارکینگ، تصریح کرد: مواد ضدعفونی کننده تحویل راهبران ناوگان اتوبوسرانی شده تا در پایان هر سرویس و رسیدن به انتهای خطوط ضدعفونی فضاهای تماس مسافران را انجام دهند.

افتخاری با بیان اینکه کارگاه آموزشی جهت چگونگی نظافت اتوبوس‌ها و پایانه‌ها توسط نیروهای بهداشت و واحد آموزش برگزار شده است، افزود: پوسترهای آموزشی (چگونه از کرونا دوری کنیم؟) داخل اتوبوس‌های شهر در معرض دید عموم شهروندان نصب شده است.

وی با اشاره به لزوم ضدعفونی کردن اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی، گفت: مواد مورد نیاز برای ضدعفونی اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی به مالکان تحویل داده شده و با نظارت ویژه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان انجام می‌شود.

کد خبر 414691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    1 0
    ای کاش مثل شهر شیراز در شهر ما هم‌ فعالیت برخی اصناف هم محدود میشد
  • فریما IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    3 0
    سلام. از تمام تلاش بی وقفه شما کمال تشکر را دارم ولی از شما تمنا دارم تعطیل کنین. همسران ما، فرزندان ما در خطر هستن. از طرفی میگویید در خانه بمانید. وقتی همسرم روزانه با هزاران نفر رو به رو میشه و مجبور هست که بیرون از خانه باشد، چه فرقی میکنه بیرون رفتن و نرفتن ما؟