تعطیلی متروی اصفهان از شنبه

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعطیلی متروی اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان برای تصمیم‌گیری نهایی مطرح می‌شود.

پورمحمد شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جلسه مشترک مدیریت شهری اصفهان با استاندار اصفهان که امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای شهر که به صورت فوق‌العاده برگزار شد، بخشی از آن به موضوع شیوع کرونا اختصاص یافته و معاونان دانشگاه علوم پزشکی در حضور اعضا توضیحاتی را ارائه دادند.

وی افزود: خواسته‌های مردم و حوزه بهداشت و درمان اصفهان در این جلسه مطرح و قرار شد در جلسه‌ای این خواسته‌ها توسط شورای شهر به استاندار اصفهان منتقل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در اولین فرصت این جلسه تشکیل شد و استاندار اصفهان از شورای شهر و شهرداری درخصوص اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای مقابله با شیوع کرونا تشکر کرد.

وی ادامه داد: نظارت بیشتر بر تخلفات داروخانه‌ها و عرضه کنندگان اقلام بهداشتی، الزام بانک‌های استان در تأخیر انداختن سررسید تسهیلات بانکی که توسط دولت ابلاغ شده، هماهنگی با سمن‌ها و هیئت‌های مذهبی برای توزیع اقلام بهداشتی در میان اقشار محروم شهر در قالب "نذر سلامت" و برداشته شدن سایه‌بان خودپردازها که می‌توانند عاملی برای شیوع بیماری باشند، از مواردی بود که در حضور استاندار مطرح شد.

شریعتی‌نیا در خصوص تصمیمات گرفته شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی اصفهان در این جلسه، خاطر نشان کرد: اتوبوس‌های شهری به دلیل آنکه برای فعالیت‌های ضروری شهروندان لازم است، همچنان فعال خواهد بود اما تعطیلی مترو به دلیل محدودیت هوا و امکان گسترش شیوع بیماری مطرح شد که احتمالاً متروی اصفهان از شنبه تعطیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار شد تعطیلی مترو در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که عصر امروز برگزار می‌شود، برای تصمیم‌گیری نهایی مطرح شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: به دلیل آنکه اکنون اصفهان یکی از استان‌های آلوده به کرونا است، قطعاً قرنطینه استان سودی نخواهد داشت بنابراین تابلوها و بنرهای تبلیغی در مبادی ورودی استان نصب می‌شود تا از این راه افراد از مسافرت به اصفهان منصرف شوند.

کد خبر 414677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.