اعلام آمادگی سازمان سرمایه گذاری شهرداری یزد برای مشارکت در تولید ماسک

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: این سازمان آمادگی دارد تا با تزریق سرمایه به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان نسبت به ارتقا یا ایجاد خط تولید ماسک‌های بهداشتی اقدام کنند.

محمد شیبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مجموعه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردم شهرداری یزد به مسئولیت‌های اجتماعی واقف است، اظهار کرد: این اقدام با هدف تأمین لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم صورت می‌گیرد و شهرداری یزد نگاه درآمدی به آن ندارد.

وی افزود: در اولویت اول آمادگی داریم با واحدهای فعال و مرتبط با این حوزه وارد مشارکت شویم، اما در صورتی که تقاضایی نباشد این امکان وجود دارد تا برای راه اندازی واحد جدید برای تولید ماسک اقدام کنیم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با اشاره به نحوه مشارکت این سازمان با شرکت‌های تولیدی، تصریح کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز، تأمین نقدینگی برای تهیه مواد اولیه و حقوق پرسنل از جمله مواردی است که در این خصوص مطرح می‌شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: اقلام تولید شده با توافقاتی که در ابتدا با شرکت‌های تولیدی صورت می‌گیرد در بین نیازمندان و جامعه هدف از پیش تعیین شده توسط شورای شهر و شهرداری یزد توزیع خواهد شد.

کد خبر 414673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.