انجام عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر با استفاده از هشت دستگاه خودروی تجهیز شده این سازمان خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۲ نفر از نیروهای آتش نشان حضور داشتند.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در عملیات مهپاشی شب گذشته اطراف مراکز درمانی پذیرش بیماران کرونایی، پیاده روها، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی همچون ایستگاه‌های اتوبوس، BRT، نرده‌ها و پل‌های عابر پیاده ضدعفونی شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات حدود ۱۲ هزار لیتر آب و حدود ۶۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به صورت مهپاش مصرف شد، افزود: این عملیات هر شب به مدت چهار ساعت ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر، نیروهای عملیاتی این سازمان با پوشش کامل حاضر شده و ضدعفونی معابر را در نهایت دقت و توجه انجام دادند.

وی با اشاره ه اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در آتش نشانی اصفهان، گفت: ماسک‌های تنفسی در اختیار پرسنل اداری این سازمان قرار گرفته و برای استفاده تمام آتش نشانان، ایستگاه‌ها و محل‌های قرار گیری امکانات آتش نشانی اصفهان مواد ضد عفونی خریداری و ارائه شده است.

آتشپاد گلابی خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم برای ورود آتش نشانان به محل حوادث تذکر داده شده تا در صورتی که موارد مشکوک و محل آلوده است تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از لباس‌های مخصوص استفاده کنند.

وی اظهار کرد: از تمام شهروندان انتظار می‌رود با رعایت بهداشت فردی و جمعی، مراقبت‌های شخصی و همچنین پرهیز از هیجان‌زدگی، نهادهای دست‌اندرکار را در پیشگیری از شیوع این بیماری یاری کنند.

کد خبر 414655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.