طرح استقبال از بهار در سیرجان اجرا شد

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهری سیرجان از اجرای طرح زیباسازی شهری در سطح این شهر خبر داد و گفت: این طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش ایمنا، بابک سعیدی اظهار کرد: زیباسازی شهر سیرجان از جمله اجرای آب‌نمای میدان امام حسین (ع)، ساخت المان پدر در سه راهی کرمان، ساخت المان موتوری در حاشیه میدان نیروی دریایی و کاشت گل‌های بهاری در فضا سبز موجود در راستای اجرای طرح استقبال از بهار اجرا شد.

وی با بیان اینکه روشنایی پارک شهید هادی و گلزار شهدای گمنام سیرجان به پایان رسیده است تصریح کرد: روشنایی بلوار سردار جنگل در طرح‌های المان شهری انجام و تلویزیون شهری نیز در میدان انقلاب نصب شده است.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهری سیرجان ادامه داد: سندبلاست یا نقاشی و زیباسازی برر وی دیوارهای پل دفاع مقدس و خیابان‌های شریعتی و نبش خیابان فردوسی نیز اجرا و نصب المان سردار شهید سلیمانی در محور جاده کرمان انجام شد.

سعیدی گفت: کف‌سازی بولوار شهید سلیمانی و اجرای لچکی بولوا راه آهن نیز با هدف زیباسازی شهر سیرجان به اتمام رسیده است.

وی افزود: خرید نیمکت و سطل زباله و تأمین روشنایی بوستان‌ها و پارک‌های لاله، شهرک سی بی جی، سردار جنگل و پیست پیاده روی قاِئم اجرایی شد و ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در پارک هادی، پیست قائم، پارک ملت و لاله سیرجان ویژه معلولان به اتمام رسید و با هدف زیباسازی منظر شهری در سال نو، نقاشی دیواری زیرگذر سمنگان انجام و برای احداث آب‌نمای کف خشک پارک ۱۷ شهریور اقدامات اجرایی در حال انجام است.

مدیرعامل منظر و فضای سبز شهرداری سیرجان گفت: کاشت گل و گیاه در طول سال و در فصول مختلف در سطح شهر نیز ادامه دارد و نظارت لازم بر هرس درختان و گیاهان پیاده‌روها به طور مستمر اجرایی شده و در روزهای پایانی سال و همزمان با هفته درختکاری کاری در روزهای پایانی سال هشت هزار اصله نهال به صورت رایگان بین شهروندان توزیع می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 414625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.