ایجاد کمپ‌های نوروزی در ورودی‌های فردیس

شهردار فردیس از راه‌اندازی کمپ‌های نوروزی در ورودی‌های این شهر برای نظارت بیشتر بر ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده در سومین جلسه مدیریت بحران شهرداری فردیس، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، پیشگیری و فرهنگسازی سه مقوله‌ای است که تا کنون به طور ویژه در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری در مقابله با شیوع کرونا به آن‌ها توجه شده است، اظهار کرد: فرهنگ ماندن در خانه و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به انتشار بالای ویروس کرونا، اضافه کرد: با توجه به این موضوع مدیران مناطق باید اقدامات لازم را برای ضد عفونی پیاپی مبلمان شهری و هر سطحی که شهروندان با آن تماس دارند، اقدام کنند.

شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور جدی در راستای پیشگیری و مقابله با آن وارد عمل شده است، تاکید کرد: با توجه به تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر اینکه ویروس کرونا از طریق نازل‌های جایگاه سوخت نیز انتقال داده می‌شود، در نظر داریم در هر جایگاه سوخت فردیس، یک نیروی خدمات‌رسان به همراه کوله سم‌پاش حاوی مواد ضد عفونی اعزام کنیم تا با ضدعفونی از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری شود.

خسروزاده با بیان اینکه روزانه ۱۵۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی برای گندزدایی سطح شهر استفاده می‌شود، عنوان کرد: در این رابطه تفاهم نامه‌ همکاری با سپاه ناحیه امام رضا (ع) مبنی بر ضد عفونی و گندزدایی محله‌های مختلف فردیس منعقد شده تا همه نقاط شهر را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس کمپ‌های نوروزی در ورودی‌های شهر راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور نظارت بیشتر بر ورودی‌های شهر انجام می‌شود.

کد خبر 414610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.