محدودیت ساعت کار در بازار گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: با بالا بودن تردد امکان انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا وجود دارد و در این راستا برای جلوگیری از تردد و ازدحام جمعیت در بازار شهر محدودیت ساعت کار بین ۹ تا شش عصر اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حسین زاهد امروز _پنج شنبه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که ممکن است با ورود مسافران و گردشگران در ایام نوروز انتشار ویروس کرونا بیشتر شود همانند سایر شهرهای کشور برای پذیرش آن‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد.

رئیس شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همه باید متحد شویم و مردم رعایت توصیه قرنطینه خانگی را جدی بگیرند، گفت: ورودی‌های شهر توسط نیروهای انتظامی، بسیج و جمعیت هلال احمر کنترل می‌شود.

زاهد گفت: با بالا بودن تردد امکان انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا وجود دارد که در این راستا برای جلوگیری از تردد و ازدحام جمعیت در بازار شهر محدودیت ساعتی کار بین ۹ تا شش عصر ایجاد شده است و بازار شهر نیز ضدعفونی می‌شود هم‌چنین مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری کنسل شد.

گلپایگان در وضعیت نارنجی قرار دارد

در ادامه نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان نیز اظهار کرد: وضعیت انتشار ویروس کرونا در شرایط حاد قرار دارد و اگر وضعیت انتقال را در چهار گزینه سفید، زرد، نارنجی و قرمز در نظر بگیریم گلپایگان در شرایط فعلی در وضعیت نارنجی قرار دارد و لازم است که شهروندان بیش از هر زمان دیگر با قرنطینه خانگی از خود مراقبت کنند.

حمید نوروزی تأکید کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در آگاه سازی مردم نسبت به عواقب شیوع بیماری کرونا برعهده دارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: مردم با رعایت قرنطینه خانگی به کادر پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان که این روزها جان خود را برای بهبودی بیماران به خطر انداخته‌اند کمک بزرگی خواهند کرد تا شیوع بیماری کرونا کاهش پیدا کند و به طور کلی از شهر و کشور خارج شود.

کد خبر 414609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.