لیگ برتر تمام می‌شود؟

لیگ نوزدهم در آستانه لغو قرار دارد موضوعی که با توجه به تقویم فشرده ملی و باشگاهی دور از انتظار نیز نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - پنجشنبه ۲۲ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "زمان تخفیف دادن گذشته است" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ در روزهای پیگیری مطالبات وی از پرسپولیس پرداخت، سرمربی کرواتی که در کنار برادرش مبلغ هنگفتی را از پرسپولیس طلب دارند و حالا این مبلغ هنگفت دغدغه اول و آخر سرخپوشان شده است و حتی منجر به استعفای انصاری فرد نیز شد.

"گل" با عنوان"قراردادم با باشگاه است نه هیأت مدیره" به اظهارات یحیی گل‌محمدی بعد از استعفای انصاری فرد پرداخت، اظهاراتی که نشان می‌دهد یحیی فعلاً مشکلی برای هدایت سرخپوشان ندارد و حداقل تا پایان فصل در بین سرخ‌ها می‌ماند.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس سکته کرد دندان پزشک آوردند" نسبتاً به انتخاب رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس کنایه زد، کسی که در همان ابتدای پیوستن به هیئت مدیره حرف و حدیث‌های فراوانی را پشت سر خود می‌دید و حالا به انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس کار سختی را پیش رو دارد.


"ایران ورزشی" با عنوان"لیگ نوزدهم تمام می‌شود" تعطیلی مسابقات لیگ تا پایان فروردین ماه را دلیلی بر احتمال لغو مسابقات فصل نوزدهن لیگ برتر دانست، البته که موضوع لغو لیگ نوزدهم بارها از سمت مدیران فدراسیون فوتبال تکذیب شده است.


"پیروزی" با عنوان "مدیریت فصلی" به موضوع انتخاب سه مدیرعامل برای پرسپولیس در طول یکسال دانست، سالی که پرسپولیس آن را با ایرج عرب آغاز کرد، با انصاری فرد ادامه داد و حالا با رسول پناه به پایان می‌برد تا عدم ثبات مدیریت از استقلال به پرسپولیس سرایت کند.


"صدای سپاهان" با عنوان "به هادی عقیلی اعتماد کنید" به معرفی هادی عقیلی برای مربیگری در تیم ملی پرداخت، جایی که اسکوچیچ در کنار مریم باقری یک مربی داخلی دیگر نیز نیاز دارد تا کادر فنی مرد کروات نیز تکمیل شود.

کد خبر 414605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.