جمع‌آوری اغذیه فروشان سیار در سنندج

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت اغذیه فروش‌های سیار مستقر در میادین اصلی این شهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسئولان مرتبط در دانشگاه علوم پزشکی توصیه‌هایی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در اماکن عمومی و همچنین پرهیز از خرید مواد غذایی از دست‌فروشان داشتند.

وی اضافه کرد: بر این اساس در روزهای اخیر با همکاری مراجع قضائی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت تمام عرضه‌کنندگان قلیان، وانت‌بارها و اغذیه‌فروشان ثابت و سیار میدان گاز سنندج جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج یکی دیگر از مشکلات شهر را فعالیت برخی اغذیه فروش‌های سیار در میادین اصلی دانست که شبانه فعالیت می‌کردند و افزود: در ادامه اقدامات شهرداری در راستای مقابله با کرونا ویروس این اغذیه‌فروشی‌ها نیز جمع‌آوری شدند.

حیدری یادآور شد: جمع‌آوری اغذیه فروشی‌های پارک محمدی، میدان آزادی، میوه فروشان میدان ۱۲ فروردین، اغذیه فروشان میدان و چهار راه انقلاب از جمله اقداماتی بود که شب گذشته از سوی اکیپ‌های بازرسی انجام و از فعالیت آنها ممانعت شد.

وی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در این ایام از خرید هر گونه محصولات غذایی، میوه و لوازم بهداشتی از دست‌فروشان برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده خودداری کرده و با خود مراقبتی گامی مهمی در راستای شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 414598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.