بخشودگی عوارض کسب و پیشه در باغبادران

شهردار باغبادران از بخشودگی ۵۰ درصد عوارض کسب و پیشه در این شهر خبر داد.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه ساله با فرا رسیدن ایام نوروز و فصل بهار گردشگری در شهر ساحلی باغبادارن رونق داشت بر همین اساس کسبه، بازاریان و فعالان این صنعت برای پذیرایی از گردشگران برنامه‌ریزی می‌کردند و تدارک خاصی می‌دیدند.

وی گفت: در حال حاضر تمام توان و تمرکز مدیریت شهری باغبادران بر جلوگیری از انتشار ویروس و شیوع بیماری کرونا است. با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران و پیش‌بینی مسئولان مبنی بر احتمال افزایش شیوع در روزهای آتی، مدیریت شهری باغبادران در کنار گندزدایی و ضدعفونی شهر، محدودیت‌هایی برای تردد گردشگران اعمال کرده و ویلاها و اماکن تفریحی و گردشگری را تعطیل کرده است.

شهردار باغبادران تصریح کرد: بخشی از اقتصاد شهری باغبادران وابسته به درآمد گردشگری است، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مدیریت شهری مجبور به محدود کردن حضور گردشگران شده و از طرفی به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان در خانه‌های خود بمانند لذا شهرداری باغبادران با تصویب شورای اسلامی شهر تصمیماتی در خصوص حمایت از اصناف و بازاریان اتخاذ کرد و کاهش ۵۰ درصدی عوارض کسبه و پیشه اعمال شد تا جبران بخشی از رکود بازار حاصل از این وضعیت بشود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و با هدف ارائه الگو به صاحبان املاک، اجاره دکه‌های مالکیتی شهرداری باغبادران که در مؤجر آن بخش خصوصی است نیز به مدت دو ماه بخشیده شد.

کد خبر 414591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.