کرونا را جدی بگیریم

برخی هنرمندان گردهم آمدند و با ساخت کلیپ ویدئویی از مردم خواستند که در اسفند ۹۸ توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا در اردیبهشت ۹۹ به کرونا مبتلا نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "من هم کرونا گرفتم"، دیگر عبارت غریبی نیست. تقریباً همه مردم ایران این عبارت را از رسانه‌ها و یا منابع دیگری شنیده‌اند و واکنش‌های متفاوتی به این عبارت ترس‌آور داشته‌اند. اما چکار باید کرد که روزی خودمان مجبور نباشیم این عبارت را بر زبان بیاوریم. آیا فکر کردید که این امکان وجود دارد روزی این جمله از زبان شما نقل شود؟

این روزها شیوع کرونا زندگی تمام اقشار ایرانی را تغییر داده و شهرها و روستاها را به شرایط بحرانی کشانده است‌. بحرانی که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها قصد رفتن داشته باشد و گویا یکی دوماه باید از این میهمان ناخوانده میزبانی کنیم. از این رو باید رعایت توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفت و تا جای ممکن در خانه‌ها ماند.

با وجود اینکه بسیاری از مسئولان و اقشار تأثیرگذار از ماندن در خانه گفتند و بر رعایت اصول بهداشتی تاکید کردند، هنوز برخی مردم شیوع کرونا را جدی نگرفته‌اند. نباید فراموش کرد که بیماری کووید ۱۹ با هیچکس تعارف ندارد و ممکن است هر کسی را مبتلا کند. این ویروس معاون اول رئیس جمهور یا وزیر و وکیل و مردم عادی نمی‌شناسد. هر کس با سهل‌انگاری می‌تواند یکی از مبتلایان کرونا در آینده نزدیک باشد.

جمعی از هنرمندان از جمله بابک حمیدیان، بهروز شعیبی و جواد رضویان با ساخت ویدئو کلیپی از آینده، اردیبهشت سال ۹۹ را پیش گویی کردند. اردیبهشت خوش آب و هوایی که با سهل انگاری تلخ می‌شود و با رعایت اصول بهداشتی به آرامی خواهد گذشت.

کد خبر 414586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.