گلکسی M11  سامسونگ روانه بازار می‌شود

گوشی گلکسی M11 سامسونگ، یکی از محصولات ارزان قیمت این شرکت با مشخصات فنی میان رده و مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد سری M گوشی‌های هوشمند خود را گسترش دهد و به زودی نمونه‌های زیادی به لیست محصولات خود اضافه کند. بنابراین با متنوع شدن بیشتر محصولات سامسونگ و ارائه گوشی‌های هوشمند جدید، علاقه مندان دنیای فناوری می‌توانند گوشی مورد نظر خود را با مشخصات فنی و قیمت دلخواه خریداری کنند.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام "Galaxy M11 "، قرار است جایگزین Galaxy M10 شود. با توجه به قیمت مناسبی که این گوشی هوشمند دارد، کاربران زیادی می‌توانند آن را تهیه کنند. این مدل گوشی در لیست جدید Google Play Console مشاهده شده و به زودی وارد بازار خواهد شد. صفحه نمایش لمسی گلکسی M11 دارای رزولوشن ۱۵۶۰ * ۷۲۰ پیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر این دستگاه تعبیه شده است.

این گوشی دارای ابعاد ۱۹ به ۹ بوده و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن باریک است. هنوز جزئیاتی در مورد حسگر اثر انگشت Galaxy M11 منتشر نشده است، اما اطلاعات درج شده در گوگل پلی کنسول نشان می‌دهد که محصول جدید سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود. می‌توان انتظار داشت که این گوشی همانند گلکسی M10s حداقل از دوربین دوگانه برخوردار باشد.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. Galaxy M11 مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ است. گوشی ارزان قیمت گلکسی M11 در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 414572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.