اولویت‌های جدید حج ۹۹ فراخوانده شدند

سازمان حج و زیارت، اولویت‌های جدید حج ۹۹ را فراخواند و اعلام کرد: هزینه حج، الکترونیکی پرداخت شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام اولویت‌های حج ۹۹ اعلام کرد: طبق اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام از متقاضیان حج ۹۹، اولویت‌های ذخیره برای نام نویسی فراخوانده شدند.

وی افزود: فرآیند ثبت نام از اولویت‌های ذخیره از چهارشنبه، ۲۱ اسفند ماه فعال شده و دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ می‌توانند به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه و کاروان‌هایی که ظرفیت خالی دارند را انتخاب کنند.

سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت یادآور شد: برای نام نویسی و انتخاب کاروان لازم نیست به دفاتر زیارتی مراجعه شود، متقاضیان می‌توانند بعد از نام نویسی به صورت غیر حضوری، با هماهنگی قبلی با مدیر کاروان نسبت به تحویل مدارک اقدام و ثبت نام خود را قطعی کنند. تمام فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ اعم از انتخاب کاروان‌ها، ثبت نام و پرداخت مرحله اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در سامانه https://reserve.haj.ir گزینه منوی پرداخت الکترونیکی وجود دارد که متقاضیان را از مراجعه به بانک بی نیاز می‌کند.

رضایی تاکید کرد: افرادی که قصد نام نویسی دارند حتماً باید اطلاعات خود را در این سامانه بروزرسانی کرده باشند.

کد خبر 414553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.