پژوهشگران برتر شهرداری اصفهان انتخاب شدند

پژوهشگران برتر شهرداری اصفهان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مراسمی که با حضور شهردار و با هدف تقدیر از پژوهشگران برتر شهرداری اصفهان برگزار شد، از سید احمد حسینی نیا معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان، هادی کریمی، مدیر مرکز کنترل ترافیک، مسعود حاج بنده، مسئول گروه پژوهش‌های شهری و اجتماعی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی فردوسی، کارشناس پژوهش سازمان مدیریت پسماند تقدیر شد.

ملاک انتخاب پژوهشگر برتر شهرداری اصفهان داشتن فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی است که شامل فعالیت‌های پژوهشی از جمله مقالات isi، isc، علمی و پژوهشی، علمی – ترویجی، همایش‌های بین المللی و ملی و فعالیت‌های تحقیقاتی شامل مشارکت در قالب مجری، ناظر و همکاری در طرح‌های تحقیقاتی ملی و تحقیقات کاربردی، تألیف کتاب، ترجمه و گردآوری کتاب، اختراع، ابداع و نوآوری و تجاری سازی علمی است.

در متن تقدیر شهردار اصفهان آمده است: "انتخاب جنابعالی را به عنوان پژوهشگر برتر حوزه شهرسازی و معماری تبریک می‌گویم. بی شک تحقیق و مطالعه، نقش مؤثری در تحقق مطلوب وظایف و مأموریت‌های مدیریت شهری دارد. امیدواریم در پرتو علم و دانش و تلاش‌های همکاران شهرداری اصفهان، برای تحقق چشم انداز آینده شهر اصفهان افق‌های روشنی پدید آید. "

کد خبر 414531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.