انبار تولید الکل تقلبی در اصفهان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: روز گذشته انبار تولید الکل تقلبی در اصفهان کشف شد.

غلامرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با آغاز بحران کرونا در کشور ۹۷ اکیپ گشت در سطح استان اصفهان بر واحدهای فروش اقلام مرتبط با کرونا ویروس نظارت دارند، اظهار کرد: این اکیپ‌ها بر هر گونه امتناع از فروش، گران فروشی و احتکار برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف واحدهای فروش اقلام مرتبط با کرونا را به سامانه‌های ۱۳۵، ۱۲۴ و ۱۹۰ اعلام کنند، تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های این نوع تخلفات به سرعت انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اکیپ‌های نظارتی بر فعالیت تمامی داروخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی و تمام واحدهای عرضه مواد بهداشتی، الکل، ماسک و دستکش نظارت می‌کنند، افزود: اینکه کسی بخواهد دستورالعمل‌ها را بهانه قرار دهد از فروش امتناع کند به هیچ وجه پذیرفته نیست و تخلف بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۹۹ مورد بازرسی صورت گرفته است، گفت: از این تعداد بازرسی ۹۵ مورد دارای تخلف بوده‌اند که ۳۹ مورد آن گران فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است.

صالحی اضافه کرد: از ابتدای این طرح تاکنون دو انبار ماسک و مواد ضدعفونی کننده کشف شده و با محتکران برخورد جدی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر یک انبار تولیدی الکل تقلبی در اصفهان شناسایی شد، اضافه کرد: در این انبار یک هزار لیتر آب اکسیژنه و دوتن پودر ویتامینه کشف شده است.

کد خبر 414525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.