نصب ایستگاه هوشمند بهداشت دست در سطح شهر یزد

شهردار منطقه دو شهر یزد گفت: یک ایستگاه تمام اتوماتیک بهداشت دست در شهرداری منطقه دو شهر نصب شد البته در تمام مناطق شهرداری یزد این کار انجام خواهد شد.

سید ابوالفضل کشفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: به دستور شهردار یزد یک ایستگاه بهداشت تمام هوشمند رو به روی بیمارستان مجیبیان به علت شلوغی مکان، با تعامل شرکت آب و فاضلاب و کمک مدیریت بیمارستان مجیبیان جانمایی و نصب شد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا از راه دست منتقل می‌شود، گفت: هدف از نصب این ایستگاه‌های بهداشت به همراه مواد شوینده ضدعفونی کننده دست فرهنگسازی برای رعایت بهداشت و شستن دست‌ها بود و اینکه مردم بدانند در شرایط بحران و هم در شرایط عادی باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

شهردار منطقه دو یزد عنوان کرد: به دستور شهردار یزد در تمام مناطق چندگانه شهر این سیستم تمام اتوماتیک به خصوص در مکان‌های شلوغ و پر تردد نصب خواهد شد.

وی هزینه خرید هر دستگاه تمام اتوماتیک ایستگاه‌های بهداشت را هفت میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مقرر شده با کمک خیران تعداد بیشتری دستگاه برای مکان‌های پر تردد شهر تهیه و نصب شود.

کشفی با اشاره به سلامت کارمندان شهرداری گفت: قسمت اداری شهرداری منطقه هر روز ضد عفونی می‌شود و ماسک و مواد ضدعفونی کننده به کارمندان داده شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تلاش برای حفظ سلامت پاکبانان سطح شهر است، افزود: مواد ضد عفونی کننده دست و ماسک به آنها داده شده و کنترل مستمر سلامتی این افراد همه روزه انجام می‌شود.

کد خبر 414514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.