تمدید مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد

شهردار مهاباد از تمدید تخفیف عوارض شهرداری تا اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این تصمیم جهت جلوگیری از ازدحام مراجعان به شهرداری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده‌است.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: شهروندان تا اتمام مدت باقی‌مانده فرصت دارند برای بهره‌مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه و از ازدحام غیر ضروری به این منظور اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه این تصمیم براساس مصوبه شورای شهر اتخاذ شده است، اضافه کرد: در این مدت، شهرداری مهاباد در بهای عوارض شهری هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان فرصت کافی برای استفاده از مزایای تخفیف عوارض شهرداری را در اختیار دارند و از آنها می‌خواهیم حتی‌الامکان از ازدحام در مرکز شهرداری این شهر خودداری کنند.

شهرداری مهاباد با اشاره به دیگر اقدامات مقابله با شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: معابر اصلی و خیابان‌های شهر به صورت شبانه و مستمر با همت شرکت‌های تولیدی محلول‌های ضدعفونی کننده، گندزادیی و سمپاشی می‌شود.

فاتح اضافه کرد: همچنین بسته‌های اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفته و ناوگان حمل و نقل شهری نیز شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری بین شهری ضدعفونی می‌شود.

وی گفت: طبق تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان و با توجه به تردد خودروهای مسافربری از جمله اتوبوس و سواری از شهرهای درگیر بیماری کرونا به داخل مهاباد، فعالیت پایانه مسافربری هم تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌است.

منبع: ایرنا

کد خبر 414508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.