اجاره اسفندماه مستاجران شهرداری سروآباد بخشیده شد

شهردار سروآباد گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا تمام مستاجران مغازه‌های این شهرداری از پرداخت اجاره اسفندماه معاف می‌شوند.

به گزارش ایمنا، سالار محمدی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان کردستان و مشاهده یک نفر در روزهای اخیر در سروآباد موجب ترس مردم به ویژه کسبه و بازاریان شده است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر سروآباد در راستای ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرستان و رفع دغدغه و نگرانی کسبه و بازاریان که با کاهش فروش مواجه شده اند طرح بخشش اجاره اسفندماه را اجرا کرده است.

شهردار سروآباد یادآور شد: بیش از ۵۰ باب مغازه در پاساژ بزرگ شهرداری سروآباد در اجاره هستند که مصوبه بخشش اجاره این مغازه‌ها تنظیم و به امضای شورای اسلامی شهر سروآباد رسیده و برای تأیید نهایی و کمیته انطباق به فرمانداری ارسال شده است.

محمدی اضافه کرد: شهرداری سروآباد با همکاری سپاه و مرکز بهداشت هر روز معابر و خیابان‌های سطح شهر و فضاهای ورزشی و تفریحی را ضدعفونی می‌کنند و آموزش‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی افزود: بنرهای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا در مکان‌های شلوغ نصب شده و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر نیز تمیز و نظافت کاری شده و در اختیار مرکز بهداشت برای قراردادن توصیه‌ها و نکات بهداشتی قرار گرفته است.

شهردار سروآباد یادآور شد: تخفیف ۴۰ درصدی عوارضات شهرداری سروآباد برای متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اعمال می‌شود و شهروندان در این خصوص نگران نباشند و لایحه درآمدی برای سال آینده تا پایان اردیبهشت ۹۹ براساس سال قبل اعمال می‌شود.

محمدی گفت: بیش از ۵۰ میلیون ریال برای تهیه مواد ضدعفونی، دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی هزینه شده است و در سطح شهر در بین شهروندان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: همراهی و همدلی مردم با شهرداری و سایر ادارات و ارگان‌های پیشرو در مبارزه با کرونا و رعایت نکات بهداشتی درمانی می‌تواند به داشتن شهری تمیز عاری از هرگونه بیماری کمک کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 414488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.