تمدید ارائه تسهیلات ویژه شهرداری اصفهان برای شهروندان

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: به دلیل شرایط پیش آمده بخاطر شیوع ویروس کرونا، ارائه تسهیلات ویژه شهرداری اصفهان برای شهروندان تمدید شده است.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تدابیر اندیشیده شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمدید مهلت پرداخت عوارض خودرو، کسب و پیشه و نوسازی تا اردیبهشت ماه سال آینده با بهای ۹۸ است و مهلت ثبت سهمیه خدمات مهندسی سال جاری در شهر اصفهان تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ تمدید شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان توضیح داد: آخرین مهلت ثبت سهمیه خدمات مهندسی شامل نظارت و طراحی مربوط به سال جاری تا پایان اسفند ۹۸ بود که باعث تردد زیاد مراجعان به معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نظام مهندسی در ماه پایانی سال می‌شد، بنابراین مهلت تعیین شده تمدید شد.

وی درباره میزان جذب درآمدهای شهرداری اصفهان در سال جاری، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال توانستیم مطابق برنامه‌ها، وصولی درآمدها را داشته باشیم، البته از شش ماه دوم برای کسب درآمد با چالش رو به رو شدیم و علت آن را می‌توان برخی از ناهنجاری‌هایی اتفاق افتاده در کشور دانست که اصفهان نیز از تبعات آن مستثنی نبود.

طهرانی با بیان اینکه در حال حاضر میزان وصول درآمد شهرداری در مناطق ۹۷ درصد و در مجموع در آمد شهرداری اصفهان ۸۰ درصد است، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان سال با تدابیر اندیشیده شده تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه را شاهد باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه با درآمد خاصل از کنترل هزینه‌کردها و جلوگیری از هزینه‌های اضافی توانسته‌ایم پروژه‌های مختلفی را در شهر اصفهان فعال کنیم و شهرداری را به جایگاه واقعی خود در بخش خدمات عمران برگردانیم، تصریح کرد: تأمین بودجه بخشی از پروژه‌های اجرا شده در شهر از محل درآمد ناشی از جلوگیری از هزینه‌های مازاد است.

کد خبر 414481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.