رونمایی آنلاین هواوی از گوشی‌های سری P۴۰

هواوی قصد دارد برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پرچم‌داران خانواده‌ P۴۰ را طی رویدادی آنلاین معرفی کند.

به گزارش ایمنا، هواوی نیز به جمع شرکت‌هایی پیوسته است که برای به حداقل رساندن خطر شیوع ویروس کرونا، رویداد معرفی محصولات خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. چندی پیش هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد پرچم‌داران خانواده P۴۰ را طی مراسمی اختصاصی در روز ۲۶ مارس ۲۰۲۰ (مصادف با ۷ فروردین ۱۳۹۹) رونمایی کند.

قرار بود این رویداد طبق رسم هر ساله هواوی برای معرفی گوشی‌های این سری، در شهر پاریس فرانسه و در برابر دیدگان حاضران برگزار شود. حال خبر رسیده است که این غول فناوری چینی در نظر دارد تا رویداد معرفی پرچم‌داران مورد انتظار خود را به صورت آنلاین برگزار کند.

به گفته مسئول روابط عمومی هواوی، هدف از تغییر نحوه معرفی محصولات جدید این شرکت، حفظ سلامتی و راحتی تمامی افراد بوده است. در پوستر جدیدی که در حساب رسمی هواوی در توئیتر منتشر شده، برآمدگی دوربین یکی از پرچم‌داران آتی این شرکت کاملاً مشهود است. به‌نظر می‌رسد امسال حتی بیش از پیش شاهد تمرکز هواوی بر قابلیت‌های عکاسی باشیم.

هواوی در یکی از رویدادهای قبلی خود، اشاره کرده بود که با معرفی پرچم‌داران سری P۴۰، نسل جدیدی از قابلیت‌های بزرگنمایی برای گوشی‌های هوشمند ظهور خواهد کرد. اطلاعات افشا شده از سوی ایوان بلاس و سایرین، همگی به وجود دوربین چندگانه قدرتمند در P۴۰ Pro اشاره دارند که حتی می‌تواند دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا را تا حدی در نظر معمولی جلوه دهد.

انتظار می‌رود حسگر اصلی دوربین این گوشی از نظر ابعادی از حسگر اصلی غول‌پیکر اس ۲۰ اولترا بزرگ‌تر باشد، اما استفاده از سنسوری با رزولوشن ۵۲ مگاپیکسلی در مقایسه با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی پرچم‌دار سامسونگ، باعث عملکرد بهتر آن در فضاهای کم‌نور می‌شود.

رندرهای فاش شده از این گوشی، فاصله کانونی ۱۸ تا ۲۴۰ میلی‌متری را برای مجموعه لنزهای آن ذکر کرده‌اند؛ بدین ترتیب احتمالاً به‌جای زوم ۱۰ برابری که در P۳۰ Pro دیده بودیم، شاهد زوم اپتیکال ۱۳ برابری خواهیم بود. این مسئله در ترکیب با زوم دیجیتال، امکان ثبت تصاویر بسیار واضح از فواصل بسیار دور را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

منبع: زومیت

کد خبر 414457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.