مترو و اتوبوس شیراز تعطیل می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: متروی شیراز از پنج‌شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد تا وضعیت شهر در رابطه با کرونا مشخص شود.

نواب قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات مدیریت شهری شیراز برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار بوده و همچنان نیز این رویه ادامه دارد اما به دلیل آنکه دامنه بیماری کرونا در حال وسعت پیدا کردن است، برای حفاظت از سلامت شهروندان تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر نیز مطرح شده است.

وی با بیان اینکه متروی شیراز از پنج‌شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد تا وضعیت شهر در رابطه با کرونا مشخص شود، افزود: اتوبوس‌های شهری نیز فعلاً تا چند روز آینده از ۶ صبح تا ۱۴ ساعت‌بندی شده و بعد از آن نیز کامل تعطیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به برخی شایعات در رابطه با حضور مسافران شهرهای دیگر در کمپ‌های مسافری شیراز، تصریح کرد: تمام کمپ‌های مربوط به شهرداری تعطیل بوده و مسافری در آن نیست، هم خودم هم شهردار شیراز از کمپ‌های باغ جنت، زیباشهر و سایر کمپ‌های نوروزی بازدید کرده‌ایم و این موضوع صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر شهردار شیراز را موظف کرد که پایانه‌های برون‌شهری داخل شهر را نیز تعطیل کند که این امر نیازمند همکاری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی ادامه داد: در جلسه شورای تأمین استان تصمیم بر این شده که ورودی‌های شهر نیز کنترل شود و احتمال دارد با توجه به سخت شدن شرایط، در روزهای آینده ورودی‌های شهر و استان نیز بسته شود.

کد خبر 414456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 1
    لطفا حمل و نقل عمومی را راه اندازی بنمایید وقتی که مردوم مجبورن برن سرکار اتوبوس و اسنپ چ فرقی داره