اجرای طرح شبانه روزی ضد عفونی و شست وشوی معابر شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران از شست وشو و ضد عفونی معابر، مدارس، مساجد و مکان‌های عمومی خبر داد و گفت: تا پایان سال فضاهای شهری منطقه چهار ضد عفونی و شست وشو می شود.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا فرخی با بیان اینکه ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و مشارکت عموم شهروندان است، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان، طرح ضد عفونی ورودی مساجد و مدارس ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، المان‌های شهری و معابر و مکان‌های عمومی منطقه چهار طی چهار مرحله در دستور کار قرار گرفت.

وی یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا را حضور شهروندان در تجمعات عمومی عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهرداری منطقه چهار با هرگونه بساط گستری و دستفروشی جهت جلوگیری از تجمع در سطح پیاده روها برخورد خواهد کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار با اشاره به اجرای این طرح در روز گذشته افزود: با توجه به شناسایی یکی از شلوغ ترین نقاط منطقه چهار در محله تهرانپارس با توجه به وجود دستفروشان، عصر روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه با اخذ دستور مراجع قضائی و مشارکت نیروهای انتظامی خیابان آیت الله خوشوقت حدفاصل بزرگراه رسالت تا بزرگراه شهید زین الدین (تیرانداز) و خیابان آیت در محلات تهرانپارس و نارمک ضدعفونی و شست وشو شد.

وی از عموم شهروندان درخواست کرد: ضمن همکاری با عوامل شهرداری و رعایت موارد ایمنی و بهداشتی و خرید نکردن از دستفروشان، در صورت مشاهده موارد مشکوک به آلودگی موضوع را از طریق تلفن ۱۳۷ به شهرداری منطقه چهار اطلاع دهند.

منبع: فارس

کد خبر 414433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.