۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
بازار هفتگی شاهین‌دژ مسدود شد

شهردار شاهین‌دژ گفت: ورودی بازار هفتگی این شهرستان به علت رعایت‌نکردن مردم و سرپیچی از تعطیل اعلام‌شدن آن، توسط شهرداری خاکریزی و مسدود شد.

به گزارش ایمنا، رسول منفرد اظهار کرد: همزمان با خطر شیوع ویروس کرونا در منطقه و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، بازار هفتگی و میدان دواب شاهین‌دژ تعطیل شد که با این وجود، این بازار در هفته گذشته شاهد تجمع و تردد افراد بوده و نظیر هفته‌های قبل خرید و فروش و دست‌فروشی در این مکان برقرار بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس شهرداری تصمیم به مسدود کردن ورودی توسط ماشین‌آلات و خاک‌ریزی محوطه میدان جهت جلوگیری از تجمع و فعال‌شدن بازار کرده است.

شهردار شاهین‌دژ تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی هر هفته این محوطه توسط مأموران یگان ویژه نگهبانی می‌شود تا تجمعی انجام نشود.

منفرد گفت: در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و ارتقای سلامت جامعه اتخاذ شده و تا اطلاع بعدی ورود هرگونه خودرو و دست‌فروشان عرضه‌کننده میوه و تره‌بار و سایر اقلام به بازار هفتگی این شهر ممنوع است.

وی از شروع عملیات ضدعفونی کردن معابر این شهر خبر داد و اظهار کرد: معابر اصلی و خیابان‌های شهر، روز گذشته به صورت شبانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان ضدعفونی، گندزادیی و سمپاشی شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 414432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.