ورود گردشگر به فریدونشهر ممنوع است/ کمبود ماسک و الکل داریم

یک عضو شورای اسلامی شهر فریدون‌شهر با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی، گفت: ورود گردشگر به شهرستان ممنوع است و در مبادی ورودی از این امر جلوگیری می‌شود همچنین همه واحدهای بوم گردی تعطیل شده است و یک واحد متخلف بوم گردی هم در این زمینه پلمب شد.

سیف الله عظیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری فریدون‌شهر اقدامات لازم برای ضدعفونی معابر و مسیرهای شهری شامل همه مکان‌های عمومی مانند پمپ بنزین، عابر بانک‌ها، خیابان‌ها و سرویس‌های بهداشتی را تاکنون انجام داده است.

وی با بیان اینکه ورودی شهر توسط ستاد بحران شهرستان در کنترل است، افزود: ورود گردشگر به شهرستان ممنوع است و در مبادی ورودی از این امر جلوگیری می‌شود همچنین همه واحدهای بوم گردی تعطیل شده است و یک واحد متخلف بوم گردی هم در این زمینه پلمب شد.

این عضو شورای اسلامی فریدون‌شهر تصریح کرد: مردم و بسیج عمومی همکاری خوبی با مسئولان و شهرداری دارند همچنین برخی خیریه‌ها به تولید ماسک اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی گفت: در شهرستان کمبود ماسک و الکل وجود دارد و در داروخانه‌ها هم این اقلام موجود نیست اما با این حال شهرداری اقلام بهداشتی را در اختیار نیروهای خود قرار داده است و همچنان ضدعفونی شهر به صورت روزانه ادامه دارد.

عظیمانی با اشاره به همکاری ادارات افزود: ستاد بحران در شهرستان تشکیل شده و همه ادارات موارد کنترلی را به نیروهای خود آموزش داده و اقدامات لازم را برای ضدعفونی ادارات خود انجام داده‌اند.

وی در خصوص بسته بودن محورهای ورودی و خروجی شهرستان گفت: ورودی روستای بزمه به سمت فریدن و جاده تهلگی به سمت شهرکرد و چادگان مسدود است و شرکت تعاونی روستایی هم در کنترل جاده‌ها و ضدعفونی آنها فعال است.

این عضو شورای اسلامی شهر فریدون‌شهر با اشاره به فعال بودن همه ادارات تصریح کرد: آموزش‌های لازم توسط ادارات و مسئولان ذیربط در روستاها در حال انجام است و شهرداری و شورای شهر هم طبق دستورات رسیده در حال کنترل شهر هستند و مردم شهرستان هم همکاری خوبی با مسئولان دارند.

کد خبر 414426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.