ادامه لیگ به صلاح تیم ها نبود/ برنامه سه ساله برای قهرمانی سپاهان تنظیم کردیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: جایگاه هیچ تیمی در جدول رده بندی مشخص نشد و لیگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کامل لغو شد.

رحمان محمدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لیگ امسال به طور کامل تعطیل شد و جایگاهی برای تیم‌ها مطرح نشد. تیم‌ها امیدوار بودند که بازی‌های پلی آف شروع شود تا بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند.

وی ادامه داد: جدول رده بندی امسال به همان شکل باقی ماند، برخی تیم‌ها بازی‌های بیشتری را نسبت به تیم‌های دیگر انجام داده بودند. جایگاه هیچ تیمی در جدول رده بندی مشخص نشد. لیگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کامل لغو شد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه نمی‌توان از جدول رده بندی نتیجه‌ای گرفت، اضافه کرد: زمانی که فدراسیون تعطیلی لیگ امسال را اعلام کرد تمرینات سپاهان و سایر تیم‌ها لغو شد و هیچکدام از تیم‌ها در این شرایط تمرین نمی‌کنند، تمرین در این شرایط به صلاح تیم‌ها نبود.

محمدی راد افزود: تیم سپاهان در سال اول حضورش تیم‌داری خوبی را انجام داد، باشگاه و بازیکنان تمام تلاش خود را برای به ثبات رساندن برخی موارد انجام دادند. تیم داری نیازمند امکانات است، در ابتدای لیگ بازی‌های تیم ما در سالن مخابرات انجام می‌شد.

وی ادامه داد: پس از گذشت زمان و آماده شدن سالن جدید بازی‌های ما در ورزشگاه ۲۵ آبان برگزار شد. در ادامه نیز امکانات بهتری در اختیار تیم گذاشته شد و از نظر امکانات سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌ها است. از این امکانات راضی هستم، در سال اول سختی‌هایی وجود داشت که سعی داشتیم این سختی‌ها و مشکلات را رفع کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: تشکر می‌کنم از عوامل باشگاه سپاهان که نگاه ویژه ای به والیبال داشتند و همکاری‌های لازم را برای بهبود کیفیت تیم انجام دادند.

محمدی راد اضافه کرد: مدیران باشگاه از من یک برنامه سه ساله خواستند که ما بتوانیم در طول سه سال به قهرمانی در لیگ و حضور در آسیا برسیم. مدیران باشگاه آگاهانه این تصمیم را گرفتند.

وی ادامه داد: مدیران از تجربه‌های گذشته که در تیم داری اصفهان وجود داشته استفاده کرده اند. برای سال دوم نیز سعی داریم طبق برنامه سه ساله‌ای که مشخص کرده ایم ادامه دهیم تا شرایط و جایگاه مناسب‌تری را برای تیم کسب کنیم.

کد خبر 414413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.