از فعالیت "خانه مسافرها" در همدان جلوگیری نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: متاسفانه از فعالیت‌های خانه مسافرها جلوگیری نشده و مسافرانی از برخی شهرها در این مکان‌ها سکونت گزیده‌اند

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان کامران گردان شب گذشته (سه‌شنبه) در نودویکمین جلسه علنی این شورا اظهار کرد: در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نباید وضعیت را به گونه‌ای نشان داد که اتفاق خاصی صورت نگرفته است بلکه باید اطلاع‌رسانی‌ها به طور شفاف بیان شده و ضمن ایجاد امنیت و آرامش در شهر آموزش‌های لازم در خصوص مبارزه با کرونا داده شود.

وی افزود: متأسفانه از فعالیت‌های خانه مسافرها جلوگیری نشده و مسافرانی از برخی شهرها در این مکان‌ها سکونت گزیده‌اند که این باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا شده و خواهد شد و پیشنهاد دادیم که از این مسافران تست اجباری گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: با توجه به تاکید شورای تأمین استان بر جلوگیری از فعالیت کارتون بدست‌ها در سطح شهر اقداماتی صورت گرفته اما این کافی نیست و همچنان شاهد فعالیت آنها در شهر هستیم.

‏وی ادامه داد: شورا اختیارات لازم به شهردار در راستای رفاه حال شهروندان در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا را داده و در حال حاضر مدیریت شهری اقداماتی در دست انجام دارد.

کد خبر 414390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.