رئیس جمهور ما کجاست؟

چند تن از اعضای شورای شهر تهران معتقدند که رییس جمهور و معاونانش آنطور که باید در میدان مقابله با کرونا ویروس حضور پررنگی ندارند؛ آنها در توییت های جداگانه ای این موضوع را مطرح به آن انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی در صفحه توئیتر خود نوشت: ده روز پیش رئیس جمهور کره جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا شرایط جنگی اعلام کرد و همه امکانات کشور در همه حوزه‌ها و حتی نیروهای مسلح را برای مبارزه همه جانبه با کرونا بسیج نمود و امروز توانست روند ابتلاء را تقریباً متوقف کند. رئیس جمهور ما کجاست؟!

شهربانو امانی نیز در انتقاد از دولت توئیت زد: در این روزها که آقای روحانی و معاونش باید فعالانه‌تر و با جدیت بیشتر در صحنه حضور داشته باشند، با مردم گفت‌وگو کنند و کاستی‌ها و کمبودهای کسانی که با ویروس کرونا مبارزه می‌کنند را جبران کنند، خبری از آنها نیست. ظاهراً همه از شنبه سرکار رفته‌اند و دولت به تعطیلات.

زهرا نژادبهرام نیز در صفحه توئیتر خود از دولت خواست یارانه‌های پرداختی به مردم را افزایش دهد و نوشت: اکنون که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، امکان فعالیت‌های اقتصادی از شهروندان سلب شده، دولت وظیفه دارد، یارانه‌ها را افزایش دهد. دُوَل تمام دنیا در چنین شرایطی از شهروندانشان حمایت می‌کنند؛ در واقع این نقش اصلی دولت است.

محمد سالاری نیز در توئیتی به عدم شفافیت‌ها اعتراض کرد و نوشت: ارائه آمارهای متناقض از سوی مسئولین و نه از سوی معاندان و دشمنان، همچون ویروس کرونا نَفَس اعتماد عمومی را به شماره انداخته است. در بحرانی که مردم باید چشم و گوش بسته به مدیران کشور اعتماد کنند، رفتاری نکنیم تا آنچه می‌بینند و می‌شنوند را باور نداشته باشند.

کد خبر 414389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.