ارایه «ایده» بهترین راه استفاده از اندیشه‌های خلاقانه شهروندان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: بهترین راه استفاده از اندیشه‌های خلاقانه شهروندان، تشویق آنها برای ارایه ایده‌ها است و با استفاده از ایده‌های خلاقانه امروز می توان آینده شهر را مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان در هشتمین ایده کاپ شهر خلاق با موضوع آذین بندی و فضاسازی شهری که به صورت زنده در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری رویداد ایده کاپ هشتم در فضای مجازی اقدامی خلاقانه بود و زمینه را برای اینکه در آینده با هزینه کمتر ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم، فراهم کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری ایده‌کاپ‌ها می‌تواند بخشی از اندیشه‌های جوانان و آینده سازان شهر را در اختیار مدیریت شهری قرار دهد تا شهر را بهتر از قبل مدیریت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه با استفاده از ایده‌های خلاقانه امروز می‌توان آینده شهر را مدیریت کرد، افزود: بهترین راه استفاده از اندیشه‌های خلاقانه شهروندان، تشویق آنها برای ارائه ایده‌ها است، از این رو تلاش می‌کنیم ایده‌ها را به نوآوری تبدیل و آینده شهر را بر اساس نظر همه کسانی که در آن زندگی می‌کنند، بسازیم.

وی تاکید کرد: یکی از خصیصه‌های شهر خلاق این است که اندیشه‌های مردم را در بهتر شدن آینده آنها سهیم کنیم، بنابراین برای خلاقانه‌تر اداره شدن شهر، مردم باید ایده‌های خود را ارائه کنند و این ایده‌ها در شهر محقق شود.

صادقیان گفت: برای بهتر شدن آینده شهر و ماندگار تر شدن آن، صاحبان ایده باید با ارائه پیشنهادات خود مدیران شهری را در اداره و ساختن آینده بهتر شهر یاری کنند تا در این فضا تنها نمانیم.

کد خبر 414387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.