رادیو نوروز راه‌اندازی می‌شود

معاون صدای رسانه ملی از راه اندازی رادیو نوروز از ۲۸ اسفند ماه الی ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا حمید شاه آبادی معاون صدا با اشاره به اهمیت فضای کنونی کشور در خصوص اهداف راه اندازی رادیو نوروز گفت: تعطیلات نوروزی و فرارسیدن فصل بهار فرصتی است تا با ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی و دمیدن روح شادابی در جامعه، فرآیند اطلاع رسانی به هنگام از ارائه خدمات دستگاه‌های امدادی، نظارتی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان‌ها را میسر سازد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در کشور و بسیج همگانی مبارزه با ویروس کرونا، توجه و تاکید بیشتری بر ارتقا بهداشت عمومی و روان جامعه در مقابله صحیح با انتشار و شیوع این ویروس وجود دارد که تحقق این موارد با آموزش‌های مستمر سلامتی و بهداشتی فردی، خانواده‌ای و عمومی از شاخص‌های برنامه‌ای رادیو نوروز است.

معاون صدای رسانه ملی در ادامه به اهمیت همراهی با دانش آموزان و فاصله گرفتن آنها از محیط‌های آموزشی اشاره کرد و بیان کرد: تمهیدات لازم آموزشی و مشاوره‌های تحصیلی و اطلاع رسانی از برنامه‌های آموزشی صدا و سیما فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری رادیو نوروز از موسیقی‌های اقوام ایرانی، آواها و نواهای نوروزی و موسیقی اصیل ایرانی در جهت نشاط اجتماعی نیز از دیگر فعالیت‌های این شبکه رادیویی است.

این شبکه رادیویی با شاخص‌های خاص برنامه‌های مجله‌ای ۴ ساعته با موضوعات سرگرمی، تفریحی، فرهنگی، اطلاع رسانی، آموزشی، سلامت و بهداشت، اجتماعی، اخبار و رویدادها از روز ۲۸ اسفند ماه و به صورت ۲۴ ساعته از سه درگاه رادیو روی موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز، نرم افزار ایران صدا و گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت است.

منبع: مهر

کد خبر 414367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.