هاشمی جانشین انصاری‌فرد می شود؟

به احتمال زیاد مهرداد هاشمی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ظرف امروز یا فردا به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایمنا شب گذشته محمدحسن انصاری فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و ظهر امروز نشست هیأت مدیره باشگاه برای تصمیم‌گیری در این خصوص برگزار شد و تا این لحظه ادامه دارد.

در این نشست ابتدا اعضا با استعفای محمدحسن انصاری فرد مخالفت کردند و قرار شد تا عصر امروز منتظر پاسخ وی بمانند. به نظر می‌رسد انصاری‌فرد برای بازگشت به پرسپولیس اعلام آمادگی نکرده و حتی شایعه طرح برخی شروط از جانب وی مبنی بر بازگشت به باشگاه به همراه مدیر روابط عمومی خود نادرست عنوان شد. به همین دلیل اعضای هیأت مدیره جلسه خود را برای انتخاب جانشین وی ادامه دادند.

از مهرداد هاشمی که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی وی نام برده می‌شود و او ظرف امروز یا فردا به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته به دلیل اختلاف با اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل برکناری مدیر روابط عمومی باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

همچنین انصاری فرد در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص شروط خود برای بازگشت به باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف اخبار منتشر شده هیچ شرطی برای بازگشت به باشگاه پرسپولیس نگذاشته و در این خصوص صحبتی نکرده‌ام.

منبع: ایرنا

کد خبر 414360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.