شهرداری‌ها و دهیاری‌های اصفهان ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی کمک می‌کنند

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان از موافقت شورای شهر با اختصاص سهم شهرداری اصفهان در کمک به طرح‌های آبرسانی خبر داد.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه به تصویب لایحه کمک شهرداری اصفهان از محل مالیات بر ارزش افزوده به طرح‌های آبرسانی، اظهار کرد: لایحه دو فوریتی در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح و به تصویب رسید که بر اساس آن، شهرداری به طرح تأمین آب مورد نیاز اصفهان با اولویت آب شرب، کمک خواهد کرد.

وی افزود: این کمک از منبع اعتبارات مربوط به ارزش افزوده و در قبال صورت وضعیت‌ها بنا به نظر استاندار اصفهان پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با تلاش استاندار و رئیس امور مالیاتی استان، بخشی از منابع اصفهان که در گدشته وصول نشده یا پرونده‌های بلاتکلیف موجود، وصول شد و به حساب اداره کل امور مالیاتی واریز شد؛ سهمی که در این خصوص به شهرداری‌ها و دهیاری پرداخت می‌شد برای کمک به طرح آبرسانی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان مجموعه کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان است که اصفهان نیز سهمی ۳۸.۵ درصدی از این‌مبلغ را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 414345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.