سامانه جامع حساب شهروندی یزدی‌ها سال آینده فعال می‌شود

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: سامانه جامع حساب شهروندی در حال تهیه و تدوین است و سال آینده کاربردی می‌شود.

مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسات تحلیلی و اجرایی برای تکمیل سامانه جامع حساب شهروندی و کیف پول آنلاین با شرکت پیمانکار طرح در حال برگزاری است و به زودی با ایجاد زیرساخت‌ها این سامانه فعال خواهد شد.

وی افزود: ارائه تمام خدمات شهرداری در این سامانه پوشش داده شده و کیف پول آنلاین اولین مرحله از این سامانه است که افتتاح می‌شود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: شهروندان می‌توانند با شارژ کیف پول برای پرداخت آنلاین و خودکار هزینه اتوبوس، تاکسی و پارکومتر نیز از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نصب ایستگاه‌های بارکدخوان ثابت را در جایگاه تاکسی‌ها در دستور کار داریم، عنوان کرد: همشهریان با امکان کیف پول آنلاین می‌توانند به ایستگاه‌های بارکدخوان ثابت وصل وکرایه تاکسی را آنلاین پرداخت کنند.

بیکی از امکان اتصال برخی شناسه‌ها به این سامانه خبر داد و گفت: این امکان تاکنون در شهرهای دیگر اجرا نشده است و به این شکل عمل می‌کند که پلاک خودرو به سامانه جامع حساب شهروندی شناسانده می‌شود و بعد از آن خودکار هزینه پارک خودرو در خیابان یا پارکینگ پرداخت می‌شود.

کد خبر 414342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.