لغو برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرداری شهرضا

شهردار شهرضا از لغو برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرداری شهرضا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: بخشی از هزینه‌های ستاد نوروزی را صرف مبارزه با کرونا می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، حبیب قاسمی با اشاره به ادامه فعالیت شهرداری در ایام نوروز اظهار کرد: داشت: با توجه به توصیه استاندار مبنی بر لغو سفرهای نوروزی، فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرضا را در ایام نوروز ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: پیمانکار برای لکه‌گیری خیابان‌ها، مرمت و پر کردن چاله‌های های سطح شهر، اجرای آسفالت و دیگر پروژه‌های شهرداری ادامه خواهد داشت.

شهردار شهرضا از لغو برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرداری شهرضا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: بخشی از هزینه‌های ستاد نوروزی را صرف مبارزه با کرونا می‌کنیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: البته این اقدام به معنای لغو برنامه‌های مربوط به زیباسازی و خانه تکانی شهر نیست، زیرا مدیران شهری موظف هستند با ایجاد جو نشاط و آرامش از نگرانی‌ها و آلام روحی شهروندان بکاهند و با تزریق انرژی مثبت، مردم را در مقابل ویروس‌های روحی که خود زمینه شیوع بیشتر ویروس‌های بیماری‌زا را فراهم می‌کنند، بیمه کنند.

وی تصریح کرد: پروژه رنگ‌آمیزی بلوارها و میادین و زیرگذرها همگام با ضدعفونی آن‌ها که در روزهای اخیر توسط نیروهای شهرداری انجام شده است اقدامی در راستای ایجاد جو نشاط و تزریق روحیه مثبت و ایجاد نوعی گشایش و آرامش روانی است.

شهردار شهرضا با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مبارزه با کرونا افزود: در دو هفته گذشته با استفاده از مواد ضد عفونی کننده مؤثر که اثر ضدویروس آنها تا مدتی باقی می‌ماند اقدام به ضد عفونی مستمر فضاهای عمومی شهر کرده‌ایم.

قاسمی ابزار امیدواری کرد: امیدواریم با متوقف شدن روند شیوع ویروس کرونا، در آینده نزدیک شاهد افزایش شور و نشاط شهروندان و رفع نگرانی‌ها باشیم و شهرداری هر آنچه را که در توان داشته باشد صرف این موضوع خواهد کرد.

کد خبر 414340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.