پرچمدار جدید موتورولا چه ویژگی هایی دارد؟

موتورلا اج پلاس (Motorola Edge Plus)، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ با رفرش‌ ریت ۹۰ هرتز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اکنون زمان آن رسیده است که پس از مدت‌ها شاهد معرفی پرچمدار جدید محصولات موتورولا با نام "موتورلا اج پلاس" (Motorola Edge Plus) باشیم. این محصول دارای نمایشگر آبشاری است که انحنای بسیار زیادی به داخل فریم دارد. به نظر می‌رسد که موتورولا به همین دلیل نام اج پلاس را برای آن انتخاب کرده است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز است.

دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی موتورلا اج پلاس در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر و یک حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پایینی گوشی قرار دارد. در لبه بالای اج پلاس یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری و در لبه پایین آن اسلات سیم کارت، درگاه USB-C و اسپیکر تعبیه شده است. دکمه‌های پاور و صدا هم در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. احتمالاً حلقه LED اطراف لوگوی Moto به عنوان نور نوتیفیکیشن عمل خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده این گوشی نشان می‌دهد که از دوربین سه گانه بهره می‌برد. دوربین اصلی موتورلا اج پلاس، ۱۰۸ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسل است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض بوده، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای قابلیت زوم سه برابر در نظر گرفته شده و حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی توسط شرکت سامسونگ تولید شده است.

موتورولا اج پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم ۵G و ۸ یا ۱۲ گیگابایت بهره می‌برد. پرچمدار موتورولا از نسخه خام اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۱۷۰ ملی آمپر ساعت است.

کد خبر 414338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.