توزیع سه هزار بسته بهداشتی در گرگان

مسئول خدمات شهری شهرداری گرگان از توزیع سه هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده سطوح و مواد شوینده در نقاط کمتر برخوردار گرگان خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: همه ساله در این ایام شهرداری‌ها خود را برای برنامه‌های نوروزی آماده می‌کردند، اما اکنون ضدعفونی کردن اماکن به دلیل شیوع کرونا، به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: سه مرحله ضدعفونی اماکن عمومی شامل پل‌های عابر، خیابان‌های اصلی و فرعی، محوطه امامزاده عبدالله (ع) و بازار در گرگان انجام شده و امشب (سه‌شنبه) هم این کار با کمک نیروهای ارتش، سپاه، یگان ویژه، آتش‌نشانی و خدمات شهری اجرا می‌شود.

مسئول خدمات شهری شهرداری گرگان از توزیع سه هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده سطوح و مواد شوینده در نقاط کمتر برخوردار گرگان خبر داد، تاکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی گرگان همه روزه ضدعفونی می‌شود و رانندگان این ناوگان می‌توانند به بلوار غدیر مراجعه کنند.

صفری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برای رانندگان ماسک و دستکش تهیه کنیم، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

منبع: مهر

کد خبر 414309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.