روشن: تا اصناف محدود نشوند، مردم احساس خطر نمی‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید اهرم فشاری باشد که اصنافی که ضرورتی برای باز بودن آن‌ها نیست، تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که همگان می‌گویند اگر قرنطینه قم جدی گرفته می‌شد، شیوع بیماری به این حد نمی‌رسید اما اکنون شرایط گذشته قم برای اصفهان در حال تکرار شدن است.

وی افزود: دیده می‌شود که شهرهای کوچک در استان محدودیت‌هایی برای اصناف ایجاد کرده‌اند که شاید این محدودیت‌ها نتواند برای پیشگیری از شیوع بیماری تأثیر کامل بگذارد اما قطعاً پیام خطر برای مردم همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید اهرم فشاری وجود داشته باشد که اصنافی که ضرورتی برای باز بودن آن‌ها نیست، تعطیل شوند، تصریح کرد: متأسفانه مردم هنوز خطر شیوع کرونا را حس نکرده‌اند و اگر محدودیت‌ها در اصناف و ادارات اعمال نشده و به مردم به شکل عینی این خطر نشان داده نشود، همچنان این خطر احساس نمی‌شود.
ً
وی با اشاره به اینکه نیاز است برای کنترل شیوع کرونا متحد شویم، ادامه داد: شهرداری در ضدعفونی کردن‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها وظیفه خود را انجام داده اما نیاز است اتفاق نظر جمعی توسط تصمیم‌گیران کشوری و به‌ویژه استاندار اصفهان محقق شود.

روشن با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اهمیت حفظ سلامتی از شعار به واقعیت تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم حداقل برای انتقال حس خطر به مردم شهر، ساعات حضور اصناف محدودتر شده و از شرایط عادی فاصله بگیرد.

کد خبر 414306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.