محلات حاشیه‌نشین سنندج ضدعفونی و گندزدایی شد

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج گفت: هر شب ۴۰ نفر از نیروهای سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری با هشت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات حاشیه‌ای سطح شهر را انجام خواهد داد.

به گزارش ایمنا، اسعد فرهادی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری سنندج هر شب اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سنندج و نواحی منفصل آن به پنج بلوک تقسیم شد.

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج ادامه داد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته شهرداری سنندج به عنوان متولی ضدعفونی و گندزدایی بلوک شماره یک تعیین شد.

فرهادی افزود: این شهرداری به عنوان متولی بلوک شماره یک هر شب عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلاتی نظیر اسلام آباد، قلعه چهارلان، سرتپوله، پیر محمد، تپه بهار مست، شهرک صنعتی جوشکاران، مولوی، فرجه، عباس آباد، گلشن، کانی کوزله، چهار باغ، تایله، شهرک بعثت، تربیت معلم و ناحیه منفصل ننله را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: هر شب ۴۰ نفر از نیروهای سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری با هشت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات حاشیه‌ای سطح شهر را انجام خواهد داد.

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج تاکید کرد: علاوه بر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و محلات حاشیه‌ای سطح شهر هر روز و به صورت مستمر عملیات ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی، سرویس‌های بهداشتی، پایانه‌های مسافربری، بازارهای سرپوشیده، بازارچه تاناکورا، جایگاه‌های عرصه سوخت و پاساژها را انجام خواهد داد.

فرهادی با بیان اینکه عملیات ضد عفونی و گندزدایی هرشب بجز ایام بارانی از ساعت ۲۴ لغایت شش صبح انجام می‌شود گفت: از شهروندان در خواست می‌شود از ترددهای غیر ضروری در سطح معابر و محلات در این ایام خودداری کنید.

منبع: ایسنا

کد خبر 414298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.