فعالیت شبانه‌روزی و مستمر اکیپ‌های آسفالت در سطح شهر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: اکیپ‌های روکش آسفالت و لکه‌گیر دستی این سازمان به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اکیپ‌های اجرای آسفالت سازمان عمران هم اکنون در پروژه تقاطع غیر همسطح آفتاب، ادامه بلوار فرزانگان، میدان شهدای هسته‌ای واقع در منطقه چهار و منطقه ۱۲ مستقر هستند.

وی با اشاره به پروژه تقاطع آفتاب، تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد از عملیات اجرایی آسفالت در پروژه‌های تقاطع غیر همسطح آفتاب انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: اکیپ لکه‌گیری آسفالت این سازمان نیز در سطح شهر مشغول فعالیت هستند که از عملیات‌های انجام شده می‌توان به پل شریعتی واقع در منطقه هفت و کندروهای بزرگراه صفه در منطقه پنج اشاره کرد که به صورت کاملاً تخصصی و برداشت آسفالت فرسوده به صورت اصولی و قیرپاشی و آسفالت با کیفیت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام روکش آسفالت معابر فرعی در سطح مناطق ۱۵ گانه بر اساس برنامه ریزی شهرداری اصفهان و سازمان و به ترتیب اولویت انجام شده و ادامه دارد.

طرفه‌تابان گفت: تکنولوژی جدید نیز در آسفالت معابر با استفاده از آسفالت پلیمری به کارگیری شده است تا در محل‌هایی که تردد زیاد یا ترمزگیری فراوان خودروها، مانند ایستگاه‌های اتوبوس انجام می‌شود، دیگر خرابی آسفالت ایجاد نشود.

کد خبر 414278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.