تاج الدّین: شیب ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان بسیار تند شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان نیز مثل همه استان های دیگر به هیچ وجه پذیرای مسافران نوروزی در این  موقعیت خاص نیست.

ناهید تاج الدّین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت پذیرش مقتضیات مقابله با شیوع کرونا گفت: احساس من این است که هنوز برخورد دولت و دستگاه های اجرایی با بحران کرونا برخورد یک بام و دو هواست و سردرگمی خاصی در مواجهه با آن شاهد هستیم. نمی توان هم برگشت کشور به وضعیت عادی را خواست و هم کرونا را مهار کرد. مهار کرونا تبعاتی دارد که باید دولت آن را بپذیرد. با مدیریت دو گانه وضعیت شیوع کرونا بدتر خواهد شد؛ نمی توان هم ساعت کاری ادارات را به قبل برگرداند و هم کرونا را مهار کرد.

وی افزود: نمی توان هم گردشگری را حفظ کرد و هم کرونا را از بین برد. مبادی ورودی شهرها باید بسته شده تا بدین وسیله زنجیره انتقال شکسته شود. پاک کردن صورت مسئله بحران نمی تواند کرونا را شکست دهد؛ گام اول مبارزه با بحران، پذیرفتن آن و مقتضیاتش است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان اصفهان نیز مثل همه استان های دیگر به هیچ وجه پذیرای مسافران نوروزی در این موقعیت خاص نیست و سلامتی و حفظ جان اصفهانی ها باید برای مدیران در اولویت باشد. در این راستا لازم است با هتل ها و مهمانپذیرهایی که اقدام به پذیرش مسافران کنند برخورد قاطع شود.

تاج الدین خاطرنشان کرد: شیب ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان بسیار تند شده و هرگونه مماشات با بحران و نادیده انگاری آن، تبعات شدیدی برای سلامت و حفظ جان شهروندان دارد که مدیران اصفهانی باید متوجه این مسئله باشند.

کد خبر 414276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.