۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
نکاتی برای سِت کردن مانتوی جین

مانتوهای جین یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مانتو برای خانم‌ها هستند که هیچ وقت از دایره مُد خارج نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئله مهم در پوشیدن مانتوهای جین، سِت کردن درست آنها است تا بتوان استایلی شیک و استاندارد برای خود ساخت. در ادامه به برخی از نکات مهم و کلیدی برای سِت کردن مانتوی جین با شال، شلوار و کفش مناسب اشاره می‌کنیم که دقت به آنها شما را در زمره افراد خوش پوش و خوش استایل قرار می‌دهد.

شلوار مناسب برای مانتوی جین

اولین نکته در سِت کردن مانتوی جین با شلوار جین این است که شلوار جینی انتخاب کنیم که رنگ آن نزدیک به رنگ مانتوی ما باشد. مانتوی جین روشن را با شلوار جین روشن و مانتوی جین تیره را با شلوار جین تیره سِت کنید.

اما اگر می‌خواهید شلوار کتان با مانتوی جین خود بپوشید، به رنگ آن توجه کنید. بهتر است مانتوی جین تیره را با شلوار کتان تیره مثل مشکی یا سورمه ای سِت کرد و مانتوی جین روشن را با شلوارهای کتان روشن مثل سفید یا عاجی پوشید.

مانتوهای جین با شلوارهای پارچه‌ای هم ترکیب جالبی می‌سازند. مانتوهای جین روشن را با شلوارهای پارچه‌ای سفید و خاکستری و مانتوهای جین تیره را با لگ مشکی بپوشید.

کفش مناسب برای مانتوی جین

بهترین و مناسب‌ترین کفش‌ها برای پوشیدن با مانتوی جین، کفش‌های اسنیکر هستند که رنگ آن باید متناسب با رنگ شال و روسری و مانتو انتخاب شود.

صندل های اسپرت به رنگ خاکی، قهوه‌ای و زرشکی، گزینه مناسب دیگری برای سِت کردن با مانتوی جین هستند. صندل های پاشنه دار را نیز می‌توان با مانتوی جین پوشید. اما اگر می‌خواهید استایلی دخترانه داشته باشید، به سراغ کفش‌های عروسکی بروید، البته به رنگ آن توجه کنید تا با استایل شما هماهنگ باشد.

نیم بوت ها هم از جمله کفش‌های مناسب برای سِت کردن با مانتوی جین هستند.

شال و روسری مناسب برای مانتوی جین

یکی از نکات مهم در خوش پوشی انتخاب رنگ مناسب و ترکیب رنگی استاندارد در استایل است. مجموعه رنگ‌های متنوعی برای سِت شدن با مانتوهای جین وجود دارند که با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

رنگ‌های خنثی مثل سفید، سیاه، خاکستری و بژ، به راحتی با مانتوهای جین سِت می‌شوند.

شال و روسری قرمزو زرشکی در ترکیب با مانتوی جین، استایل زیبا و جذابی را می‌سازد. زیرا آبی و قرمز به خوبی با هم سِت می‌شوند.

سبز هم رنگ مناسبی برای ترکیب با جین است. اگر مانتوی شما تیره است، سبز تیره و یشمی به خوبی با آن سِت می‌شود اما اگر مانتوی شما جین روشن است، بهتر است به سراغ شال و روسری به رنگ سبز روشن بروید.

رنگ‌های پاستلی گزینه مناسب دیگری برای ترکیب با مانتوی جین هستند و می‌توانید شال و روسری خود را از میان این رنگ‌ها انتخاب نمائید.

از دیگر رنگ‌های شال و روسری مناسب برای سِت کردن با مانتوی جین می‌توان به رنگ‌های زرد، نارنجی، قهوه‌ای، آبی، بنفش و ارغوانی اشاره کرد.

کد خبر 414271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.